Powered By Blogger

svētdiena, 2010. gada 15. augusts

Lai kurp dotos


Lai kurp dotos,
Es vienmēr būšu ar tevi kopā, jā..
Lai mans ceļš un tavs ceļš ir tas,
Kuri radīti viens otram,
Atbildes tam nav,
Bet, lai kurp tu arī dotos,
Manas domas un sirds
Vienmēr būs tev līdzās kā dvēsele,
Jo tā ir daļa no tevis
Un tici man, attālums nebūs šķērslis,
Mūsu attiecības nebūs mērāmas kilometros,
Tevī ir kaut kas tāds, kas ļauj redzēt pāri visam..
Mīlestība ir spēcīga lieta,
Ja dosies ugunī, došos tev līdz,
Ja dosies uz debesīm,
arī tad došos tev līdz
,
Jo tad jau tas būs kā mīts
Pēc kura kāds vadīsies un radīsies jaunas pārdomas,
Kuras kārtojas jaunā līmenī
Un lai kas ar tevi būtu,
Lai kur arī tu būtu,
Es vienmēr būšu ar tevi kopā
Un vēlos redzēt vienotību mūsu rokās, rokās..
Es vienmēr būšu ar tevi, ja ne līdzās, tad prātā,
Kur manas skumjas krājas..
Vairs sava veida robežas,
Ko katrs vēlas panākt savas dzīves laikā..
Lūk, tā man esi tu..
Bet rokas nolaižas, ik reiz, kad kāds pagriež muguru,
Bet tu taču, tu taču esi tā, kuru es mīlu,
Un kuru nevēlos laist projām..
Mana pasaule esi tu un bez tevis esmu niecība-
Vienkārši tukša vieta..
Pilnība bez tevis nav ar manām saskatāms
Un viss cits ir prom no mana prāta..
Šī nav spēle- šā vai tā,
Tā ir saruna ar mums divatā,
Cik katrs gatavs iedot, lai nezaudētu viens otru..
Reizēm neesmu izturams-
Es saprotu, saprotu..

Es vienmēr būšu tavs,
Jo mana sirds pukst Tavu vārdu,
Durvis ir ciet un tu esi prom,
Bet es esmu palicis viens, savās skumjās- savās domās,
Manas cerības klīst cerēdamas, ka tām nenāksies plīst,
Ehh..laika trūkuma dēļ mana sirds jau nīkst,
Mana dvēsele kliedz-
Kad reiz beigsies, kad reiz
beigsies-
Es gaidu tevi
..
Ja vēlies ej, es neturēšu tevi,
Ja tāda tava griba, bet mana sirds pieder tev..
Un pat dievi to zina,
Bet varbūt tā ir leģenda, kurai es vairs neticu,
Bet tomēr neesot es ticēju,
Ka tu esi man sirds vietā,
Tu esi dārgāka par visu..
Un tev ir jāzin to- es atradīšu tevi,
Lai arī ko tas maksātu Nu lūdzu atsaucies,
Lūdzu atsaucies...


______________________

AVGR

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru