Powered By Blogger

sestdiena, 2010. gada 30. janvāris

I don't wanna miss a thing by Aerosmith..


Es spētu palikt nomodā,  lai dzirdētu tavu elpu..

Skatīties kā tu smaidi, kad guli..

Es spētu pavadīt savu dzīvi kopā ar tevi..

Es varētu palikt šajā mirklī mūžīgi..


Katrs mirklis, ko es pavadu ar tevi..

..ir mana bagātība..

Es nevēlos aizvērt savas acis..

Es nevēlos iemigt..

Jo tad tu man pietrūksi..


Es nevēlos pazaudēt tevi..

Katrs sapnis, ko sapņoju par tevi..

Ir saldākais sapnis, kāds man jebkad ir bijis..


Es nevēlos pazaudēt tavu smaidu..

Es nevēlos to pazaudēt..

Es tikai vēlos būt kopā ar tevi..

Šeit...mirklī, kā šis..


Es vēlos turēt tevi cieši sev klāt..

Dzirdēt tavu sirdi tik tuvu manai..

Un palikt šajā momentā visu šo laiku..


Guļot tev blakus..

Dzirdot tavus sirdspukstus..

Ess domāju...par ko tu sapņo..

Prātoju, ka varbūt savos sapņos tu redzi mani...


Tad es noskūpstītu tevi..

Un pateiktos Dievam, ka mēs esam kopā..


Es tikai vēlos būt ar tevi kopā..


Tagad, vienmēr, mūžīgi....



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru