Powered By Blogger

piektdiena, 2011. gada 18. marts

///


Mani atkal nomoka tā sajūta, ka gribas kaut ko mainīt. Tā radikāli visu mainīt. Ir tikai viena problēma. Pārmaiņas nenotiek vienas dienas liekā, ir vajadzīgs laiks. Problēma ir tajā, ka esmu ļoti nepacietīga. Tas arī ir visbiežākais iemesls tam, ka es bieži vien nepabeidzu iesāktās lietas, jo es neredzu tūlītējus rezultātus. Teikšu - mana sliktākā īpašība.
Es pati īpaši neizprotu, kāpēc ir vajadzīgas pārmaiņas..iespējams tas ir rutīnas dēļ. Katru dienu viens un tas pats. Man laikam vienkārši ir vajadzīga mūžīga kustība un pārmaiņas. Gribu kaut ko jaunu. Jaunas izjūtas, jaunus piedzīvojumus..Nesaku, ka tagad ir slikti, tikai kaut kas pietrūkst. Visu, protams, es mainīt nevēlos. Ir lietas, kuras es ne par ko nemainītu. Drīzāk ne lietas, bet cilvēki un sajūtas, ko tie sniedz. Šoreiz es runāju tikai par sevis mainīšanu un attīstīšanu.
Jācenšas tiekties uz nosprausto mērķi, jo domas par to, kas būs tad, kad viss iecerētais būs sasniegts, sniedz lielāku iedvesmu darboties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru